Prawa pacjenta
Zachęcamy do kontaktu z Pełnomocnikiem ds. praw pacjenta w SPMZOZ w Słupsku
Monika Angulska-Kostrzewa
tel.59 842 40 79, e-mail: pelnomocnik@spmzoz-slupsk.pl
SKARGI I WNIOSKI przyjmują:
- Dyrektor SPMZOZ w Słupsku, Violetta Karwalska, ul. J.Tuwima 37, 76-200 Słupsk,
Poniedziałek - Piątek, w godz. 7.30 - 15.05
po wcześniejszym uzgodnieniu z sekretariatem
tel. 59 847-45-00 - Kierownik każdej przychodni
- Delegatura Pomorskiego Odzialu Wojewódzkiego NFZ
ul. Poniatowskiego 4, 76-200 Słupsk
tel. (58) 32 18 500, tel. 800 190 590, www.nfz-gdansk.pl
codziennie w godz. 8.00 - 16.00Delegatura udziela informacji o możliwości udzielenia świadczenia opieki zdrowotnej przez innych świadczeniodawców, którzy zawarli
umowę z Funduszem, średnim czasie oczekiwania na dane świadczenie opieki zdrowotnej oraz o pierwszym wolnym terminie udzielenia świadczenia. -
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawabezpłatna infolinia dla telefonów
stacjonarnych i komórkowych: 800-190-590, pn. - całodobowo 24/7Sekretariat: tel.: (22) 532 - 82 - 50, fax.: (22) 506 - 50 - 64, kancelaria@rpp.gov.pl
Przyjęcia interesantów w Biurze
pon. w godz. od 9.00 do 18.00
wt. - pt. w godz. od 9.00 do 15.00
oficjalna strona Rzecznika Praw Pacjenta: www.rpp.gov.pl